X Factor nu mai e cum a fost

Anul trecut cand urmaream emisiunea X Factor am fost atras intr-un mod frumos de aceasta emisiune, totul a fost perfect organizat, juriul a fost ales foarte bine si totul a decurs perfect. In acest an sunt foarte dezamajit de organizatorii acestei emisiuni deoarece juriul este varza, a luat unele dintre cele mai slabe persoane publice pentru juriu, spun asta deoarece nu ii suport cum isi bat joc de concurenti.

Ca sa ajungi sa participi in aceasta emisiune trebuie sa ai talent, trebuie sa ai voce foarte buna sa te aleaga aia care nu apar la TV deoarece juriul este de forma. Unele persoane mau dat pe spate, au tot ce le trebuie voce, carisma si foarte mult talent, printre aceste persoane sunt: Ioan Man de care sunt foarte multumit de cum canta, canta din suflet si da tot ce e mai bun; Ioana Anuta sa nascut unde nu trebuia intr-o tara unde nu poate sa faca nimic cu talentul ei.

Nu stiu ce sa mai spun despre ceilalti membrii deoarece toti sunt bestiali, toti au voce si dau tot ce pot din ei pentru a castiga concursul acesta. Urmaresc emisiunea XFactor de dragul trupei Nord X care imi plac foarte mult deoarece singura fata din trupa, Flavia Hojda, este din orasul meu si ce nu fac eu pentru a sustine orasul Sighetu Marmatiei, ma uit la o emisiune cu un juriu de tot rahatul. Sper ca la anul sa nu mai adauge un juriu atat de incapabil, persoane ca Cheloo care este incapabil sa jurizeze.In acest an X Factor a fost mai mult o emisiune de rahat.

0 comentarii:

 
Orice copiere a textului fara acceptul meu este o nerusinare.
Toate drepturile rezervate - Nicorici Alin Florin