Vanzarile pe internet in crestere

In acest articol nu am sa vorbesc despre vanzarile pe care le au unele magazine din online-ul romanesc, am sa vorbesc despre vanzarile mele pe internet care sunt in crestere destul de mare. Este un lucru foarte simplu sa vinzi pe internet dar nu este un lucru simplu sa iti faci o relatie cu clientul si sa gasesti clientii. Intr-un an de zile am invatat tot ce era de invatat despre cum pot sa vand un produs pe internet intr-un timp foarte scurt si cum pot sa pastrez o relatie foarte buna cu clientul.

Cum am ajuns un vanzator pe internet in doar 12 luni de zile, simplu, am invatat despre cum pot sa vand pe internet intr-un timp foarte scurt si in aproape un an de zile mi-am batut recorduri peste recorduri. Am inceput sa vand pe siteuri de anunturi online, dupa care mi-am mutat afacerea pe platforme dedicate vanzarilor online, platforma ocazii mia atras atentia si am incercat-o pana am realizat ca pot sa vand mult mai usor cu aceasta platforma. Am inceput sa postez produsele mele si intr-un timp foarte scurt am primit oferte si licitatii, am trimis produsele clientilor si am primit bonusuri si foarte multe recomandari de la clienti si asa am ajuns un vanzator destul de bun pe o platforma gratuita de vanzari.

De cand sunt vanzator pe internet am vazut ca se poate face o relatie cu un client, de foarte multe ori clientii au cerut datele mele de contact pentru a comunica mai usor fara ajutor unei platforme de vanzari, clientii au intrebat daca am produse sau daca voi avea unele produse, am facut rost foarte repede de produsele dorite de clienti si asa am foarte multi clienti fideli. Dintr-o joaca am ajuns sa fiu vanzator pe internet, spun asta deoarece am castigat foarte multe produse pe internet si nu aveam ce sa fac cu unele asa ca le-am publicat pe internet si asa a inceput treaba cu vanzarile online.

0 comentarii:

 
Orice copiere a textului fara acceptul meu este o nerusinare.
Toate drepturile rezervate - Nicorici Alin Florin