Urasc concursurile pentru bloggeri

In experienta mea de 3 ani de zile de cand mi-am facut primul blog prin intermediul platformei gratuite de blogging wordpres, am realizat ca nu are rost sa particip la concursuri pentru bloggeri daca nu castig ceva. Cei care promoveaza astfel de concursuri castiga bani din greu si noi bloggeri trebuie sa scriem articole de calitate pentru a creste nu stiu eu ce magazine, siteuri si produse. Nu pot sa spun ca nu se castiga bine din blogging dar concursurile pentru bloggeri distrug blogurile asa ca de acum incolo cand voi participa la o campanie pentru bloggeri voi scrie articole de calitate pentru ai bucura pe organizatori dar voi face un lucru frumos pentru mine, voi pune la toate link-urile caracterisita nofollow sa nu ii ajute la indexare si la optimizarea seo.

In urmare eu voi avea mai mult de castigat fata de organizatorii concursului, fac acest lucru deoarece participa la foarte multe concursuri, aici pe blog nu am scris despre produse deoarece vreau sa fac ceva frumos cu acest blog si nu il voi lasa in paragina ca celalate bloguri pe care le am.  Mai bine scriu articole frumoase si fara link-uri inutile pentru a castiga respectul motorului de cautare google si bine inteles asa pot atrage mai multi cititori. Nu recomand sa va inscrieti la concursuri pentru bloggeri deoarece o sa deveniti obsedati de ele si o sa pierdeti mult timp si multi nervi pentru nimic. Chiar daca urasc concursurile pentru bloggeri nu pot renunta la ele deoarece sunt obsedat.

1 comentarii:

mihai motrescu spunea...

eu am participat la concursuri si am si castigat dar uneori m-am mirat cat de aiurea pot sa aleaga pe cei care castiga...

 
Orice copiere a textului fara acceptul meu este o nerusinare.
Toate drepturile rezervate - Nicorici Alin Florin